It gets better

Ich habe mir vor einiger Zeit den Film "Bowling for Columbine" angesehen. Trey Parker, einer der Macher von Southpark, sagt in einem Interview, dass das Massaker von Littleton vielleicht nicht passiert wäre, hätte einfach jemand den beiden Jungen gesagt, dass die Dinge später besser werden. Dass man nicht ewig der Loser ist, der man vielleicht in der High School genannt wurde.

Some time ago I watched "Bowling for Columbine". Trey Parker, one of the guys that makes Southpark, says in one interview that the massacre of Littleton might not have happened, if just somebody had told the two guys that things will get better later in life. That you are not going to be forever a loser, as others call you.

Als ich diese Kampagne gesehen habe, musste ich wieder an das Interview denken. Und ich finde die Botschaft, die beide übermitteln, großartig.

When I saw this campaign, I had to think of this interview. And I think the message that both have is great.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen